Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

donderdag 30 september 2010

Heb jij hem ook?

Ik heb deze mail gekregen maar ik word maar geen SS. Weet één van jullie hoe dat kan of heb je hem zelf ook gekregen? Zo ja laat graag een reactie achter.

Hey noortju, we hebben je gemist op Stardoll! Bovendien vinden we dat jij het echt verdient om Superstar te zijn...

Kom terug naar onze vernieuwde Stardoll op donderdag 30 september en word GRATIS Superstar voor een hele dag!

Als Superstar heb je toegang tot de 50% korting in Starplaza, de exclusieve Superstar kleding, het aankleden van de nieuwste Dolls, Feestjes met je vrienden en veel meer! Het wordt een wonderlijke donderdag... en we hopen dat dan terug te zien! xx

En als je je wachtwoord zou vergeten zijn... je kan een nieuw aanvragen klik hier!
WOW IK WORD SUPERSTAR!
STARDOLL WORLD...
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
NU MEER DAN 70 MILJOEN
STARDOLL LEDEN WERELDWIJD!
Je ontvangt deze nieuwsbrief omdat je lid bent van Stardoll. Om Stardoll te contacteren, GELIEVE NIET TE ANTWOORDEN op deze nieuwsbrief, maar contacteer ons via de Help sectie.
Als je je wil uitschrijven uit onze mailing list, klik hier
Stardoll wordt beheerd door Stardoll AB | Hudiksvallsgatan 8 | 113 30, Stockholm, Sweden


4 opmerkingen:

  1. dat heb ik ook ik heb 6 acounts maar ik kreeg er een van lovexkatyperry:P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee niet gekregen maar dat kan ook komen omdat ik al superstar ben (heb eindelijk alle kamer vrij yes!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb twee accounts en heb ze allebei bij superstar en heb ze pas vandaag geactiveerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb voor mijn acount ook die mail gehad en ik was gister en eergister superstar.

    BeantwoordenVerwijderen