Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 5 november 2011

Make-over noortju ♥

Heey, de laatste tijd kijk ik regelmatig op noortju's account, dus ik dacht: ik
geef noortju een make-over!
En zoals altijd, bedankt aan nikiblieki voor het idee van de stap per stap make-overs! Zij doet trouwens ook make-overs in haar album, dus als je eentje van haar wilt moet je maar eens naar haar profiel gaan door hier te  klikken. Ze slaat geen enkel aanbod af. Ze zal ook zeggen wanneer je make-over in haar album staat. Om naar haal album te gaan, klik hier . En ik moet zeggen, haar make-overs zijn heeeeeeeel mooi!
Hier eerst de stap per stapmake-over van noortju.

PixieTitaPixieTita
PixieTitaPixieTita
PixieTitaPixieTita
PixieTitaPixieTita
PixieTitaPixieTita

Zo noortju ik hoop dat je het mooi vind.
En vergeet niet: mooie make-overs bij nikiblieki!!
X, TikaGirl

1 opmerking:

  1. Noortju ,, Leg je Ook Soms Gratis . make-up ?
    kan je dan effe leggen okal leg je het niet , want ik wil graag Make-up ,, alvast Bedanktt .
    o trouwens je noortju . blogspot is GEWELDIG , !!

    BeantwoordenVerwijderen