Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 22 oktober 2012

Gratis Safer Internet Day Shirt


Ga naar: proxysmart.info of een andere Zweedse proxysite
Typ in: stardoll.com/nl/contest/view.php?id=3518
Log in
Beantwoord de vragen, maakt niet uit of ze goed of fout zijn
Dan heb je het!

xx-noortju
P.S. Vergeet niet uit te loggen van de proxysite! O ja, de plaatjes komen van HTGF. Tja ik had even snel plaatjes nodig...


P.P.S.
Zoals jullie gemerkt hebben post ik niet meer zoveel. Dat komt omdat ik het erg druk heb met school en dergelijke. Toch wil ik wel dat het blog blijft bestaan. Af en toe ga ik dus ook nog wel posten, maar ik wil er wel 2 schrijfsters bij. Aangezien ik niet nog een wedstrijd doe, mogen de eerste 2 die hier een een reactie op achterlaten schrijfster worden. Graag je e-mail adres vermelden. Onthoud wel: je hebt wel tijd nodig voor het blog, dus als je niet zoveel tijd hebt, zoals ik, raad ik je aan om dan NIET mee te doen.

2 opmerkingen:

  1. Heey ik zou wel willen maar ik wil liever niet mijn email adres op een blog prijsgeven mijn stardoll naam is Melodie000

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil graag schrijfster worden ik heb genoeg tijd mijn naam op stardoll is :
    jessie.terloo
    contact met mij opnemen via mijn mail :
    schoonheid1@live.nl
    Hoe word ik schrijfster en kan ik dingen op de blog schrijven? stuur me zo snel mogelijk een bericht want ik volg elke dag je blog !

    BeantwoordenVerwijderen