Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 29 september 2012

Gratis Violetta TV en Dagboek + Oproep Schrijfsters

Ga naar: ianaz-proxy.com of een andere Franse proxysite
Typ in: stardoll.com/nl/
Log in
Typ dan in: stardoll.com/do/campaign/giveItem.php?id=40&hash=ae144633e5b57328495102a68693bbc8
Je komt op een andere pagina. Dan heb je ze!

xx-noortju

7 opmerkingen:

  1. ik wil wel schrijven ik kan gelijk beginnen je kan me bereiken op mijn nep msn accaunt mitchel.19976@hotmail.com of kom langs mij blog gratis-stardoll-4ever.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he ik wil heel graag schrijven ik heb er al ervaring mee want ik heb al bij verschillende blogs geschreven meer contact op stardoll mijn naam is : nikkinaomi


    xxxxxxxxxxxxxxxxx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb dat dagboek en een paarse lamp gekregen maar geen tv!
    maaar toch bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil heeel graag die dagboek van violetta ines e-mail deridderines@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zou het zo graag hebben want ik hou van die serie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik wil heel graag dat dagboek van violetta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Word het gratis naar huis gestuurd ?

    BeantwoordenVerwijderen