Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

maandag 16 augustus 2010

Celeboutique

Het valt me nu pas op: Alle Celeboutique winkels zijn weg!
Ik vind het egt raar.
Nou ja de meeste dingen waren toch SS,maar alsnog het is gewoon niet leuk!
Misschien komen ze nog wel terug maar dat weet ik niet.

3 opmerkingen:

  1. Ja, was mij ook opgevallen!
    Ik hoop dat het terug komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ook! misschien kun je de dingen nog wel zoeken maar dat weet ik niet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja je kan ze nog zoeken van milly en becky


    van tijgores

    BeantwoordenVerwijderen