Welkom

Website

Klik HIER om te kijken welke website gevaarlijk is voor je computer.

Mocht je vragen hebben over Stardoll of het blog, mail dan hier naartoe: noortju.blogspot@gmail.com
We zullen proberen om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Noortju's Playlist

zaterdag 26 juni 2010

Snappen

Als je iets niet snapt of je wilt wat vragen doe dat dan gewoon per e-mail!!!!
Ik vind het namelijk heel vervelend als dat telkens op Stardoll wordt gevraagd.
Je mag natuurlijk wel iets in het gastenboek zeggen maar niet bij het chatten!!
Daar heb ik redenen voor:
1: Als je iets niet snapt is dat heel moeilijk uit te leggen.
2: Je hebt te weinig ruimte om iets uitteleggen en dan zie je soms niet alles wat je zegt.
3: Ik wil ook gewoon Stardollen en niet de hele tijd bezig zijn met dingen uitteleggen.
4. Soms snappen mensen het nog niet omdat het tijdens het chatten heel onduidelijk is omdat je te weinig ruimte hebt.
Duzz of iets in het gastenboek schrijven(niet teveel!) of je stuurt een mail.
Het liefst een mail!
Alvast bedankt
x-noortju-x
P.S. Ik wil graag jullie mening hierover dus laat een reactie achter :-)

2 opmerkingen:

  1. Heeej Noortju,

    Ik heb zelf ook een blog gemaakt via blogger, maar ik heb een vraagju. Hoe kun je afbeeldingen van stardoll in een bericht van blogger zetten??

    Xxx. Nienke / nijntje21

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook een vraagje...
    Je kan dit jaar elke maand een gratis dier krijgen, maar ik weet de link niet :( zou je hem er nog ff op willen zetten????

    BeantwoordenVerwijderen